Algemene voorwaarden

Algemene huisregels ’t Schippershuis

VOOR UW EN ONZE VEILIGHEID

Hieronder vind je de belangrijkste regels die gelden in 't Schippershuis. We vragen je vriendelijk om deze regels te respecteren en op te volgen.

Algemene regels hotel ‘t Schippershuis                                             

  • Onze medewerkers hebben de bevoegdheid om gasten die zich storend gedragen en/of de huisregels niet naleven, uit de horecagelegenheid of het hotel te verwijderen en hen de (verdere) toegang tot de horecagelegenheid te ontzeggen.
  • Zwak en sterk alcoholische dranken worden niet verstrekt aan jongeren onder de 18 jaar.
  • Het is strikt verboden om verdovende middelen te consumeren, te gebruiken, te verhandelen of in bezit te hebben bij ‘t Schippershuis.
  • Het is niet toegestaan om lachgas te gebruiken en/of mee te nemen tijdens uw bezoek aan ons restaurant en hotel. Mocht er toch lachgas worden aangetroffen, dan wordt u onmiddellijk verzocht onze horecagelegenheid te verlaten.
  • Het is niet toegestaan om eigen meegebrachte drank en/of etenswaren te nuttigen.
  • Het glaswerk dient in het restaurant of op het terras te worden achtergelaten en het is niet toegestaan om eigendommen van het restaurant of hotel buiten het gebouw mee te nemen. Indien eigendommen van 't Schippershuis opzettelijk beschadigd worden, kan men verantwoordelijk worden gehouden voor reparatie- en/of vervangingskosten.
  • Degenen die verantwoordelijk zijn, zullen aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade aan de horecagelegenheid, het personeel en andere gebruikers.
  • Het is niet toegestaan om nooduitgangen te gebruiken als normale in- en uitgangen
  • Voor livemuziek dient een vergunning aangevraagd te worden door ’t Schippershuis
  • Feesten tot 0.00 uur, mits er een vergunning is aangevraagd voor feesten tot 01:00 uur
  • Het is niet toegestaan om confetti te verspreiden in de hotelkamer of in ons restaurant. Als we dit aantreffen, brengen we extra schoonmaakkosten in rekening.

ALGEMENE VOORWAARDEN BANQUETING; Vergaderingen en partijen

  • Alle prijzen zijn geldig voor 2024 en onder voorbehoud van wijzigingen
  • Alle prijzen zijn inclusief huidig btw-tarief
  • Een optie op een datum voor een reservering blijft voor 14 dagen staan
  • Wij ontvangen graag een schriftelijke bevestiging voor het definitief maken van de reservering
  • Wij vragen om de factuur binnen 14 dagen te voldoen
  • Op al onze diensten zijn onze Uniforme Voorwaarden Horeca van toepassing. Indien gewenst kunnen wij je hier een exemplaar van toesturen.

Annuleringsvoorwaarden;

- Bij annulering tot 4 weken voor de activiteitdatum; kosteloos
- Bij annulering binnen 4 weken voor de activiteitdatum; 10%
- Bij annulering binnen 2 weken voor de activiteitdatum; 50%
- Bij annulering binnen 1 week voor de activiteitdatum; 100% 

  • Je kunt tot 5 werkdagen voor aanvang het juiste aantal gasten dooreven, samen met eventuele dieetwensen/allergieen en progammawijzigingen. Als je dit later doorgeeft, zitten er kosten aan verbonden.
  • Als het gekozen arrangement een minimale afname van 20 personen vereist en er minder gasten aanwezig zijn, zullen er wel 20 personen in rekening worden gebracht. 

ALGEMENE VOORWAARDEN HOTEL

  • De directie, de eigenaar van deze locatie en/of medewerkers van het hotel kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor letsel en/of schade, zowel materieel als immaterieel, die bezoekers van de locatie kunnen oplopen.
  • Alle aanwijzingen van medewerkers van dit hotel, die verband houden met huisregels, dienen te worden opgevolgd. Klachten kunt u bij de bedrijfsleiding melden
  • We respecteren te allen tijde jullie privacy, maar behouden het recht om de kamer te betreden als ons huisreglement niet wordt nageleefd.
  • Inchecken is mogelijk vanaf 14:00 uur. Als je na 21:00 uur wilt inchecken, laat het ons dan uiterlijk één dag voor aankomst weten.
  • Uitcheck tijd 10:00
  • Het is niet mogelijk om zelfstandig de verblijfsduur te verlengen. Indien je wilt verlengen, kan dit na overleg met onze receptie en tegen het geldende tarief. Uitchecken dient te gebeuren vóór 10.00 uur. Elke extra halF uur op de kamer kost € 25,00.
  • Aan het annuleren van uw verblijf zitten kosten verbonden, zie onderstaand onze voorwaarden.
  • Al onze arrangementen zijn gebaseerd op twee personen per kamer. Als je het arrangement voor één persoon wilt boeken, wordt er een toeslag in rekening gebracht.
  • Het is niet toegestaan om de kamer op uw naam te huren zonder er zelf te verblijven
  • Het is niet toegestaan om met meer personen dan toegestaan op de kamer te verblijven
  • Gasten kunnen inchecken vanaf 21 jaar. Minderjarigen dienen te allen tijde begeleid te worden door een ouder/verzorger (minimaal 25 jaar oud)
  • Het is verboden om ongeregistreerde gasten of andere hotelgasten op de kamer te ontvangen. Indien dit wel gebeurt, wordt u direct verzocht het hotel te verlaten.
  • Het is niet acceptabel om uw kamer buitensporig vervuild achter te laten. Bij normaal gebruik kunnen er wat snippers, kruimels of een stukje papier op de grond liggen. Voor situaties die verder gaan dan normaal gebruik, wordt er € 50,00 in rekening gebracht voor schoonmaakkosten.
  • Roken op de kamer is niet toegestaan. Als we merken dat er toch gerookt wordt, brengen we €150,- aan reinigingskosten in rekening. Als het brandalarm afgaat vanwege roken op de kamer, worden de voorrijkosten van de brandweer van €275,- aan de gasten doorberekend.
  • Om veiligheidsredenen is het niet toegestaan kaarsen aan te steken in de hotelkamers. Het beveiligingssysteem wordt dan direct geactiveerd.
  • Het is niet toegestaan om zelf meegebrachte drank en/of etenswaren te nuttigen.

Bij Brand

  • Blijf in geval van brand kalm. Meld brand bij de receptie en/of sla de dichtsbijzijnde brandmelder in
  • Verlaat bij een algemeen brandalarm direct het pand

Annuleringsvoorwaarden hotel;

- Tot 30 dagen voor de datum van aankomst; kosteloos
- Binnen 30 dagen en t/m 15 dagen voor de datum van aankomst; 50%
- Binnen 14 dagen voor aankomst; 100%

WIJ KIJKEN ER NAAR UIT JULLIE TE VERWELKOMEN!

Ons team staat te popelen om jullie te mogen ontvangen. ’t Schippershuis doet het niet alleen, Met ons enthousiaste team zullen wij voor een onvergetelijke dag en/of avond zorgen. Het team vindt het geweldig om jou en je gasten in de watten te leggen. Een warme, huiselijke sfeer is wat je van ons kunt verwachten. Het maakt niet uit of je komt voor een lunch, borrel, feest, diner of zakelijk evenement, het Schippershuis team heeft er zin in!

 

chevron-down